Afbraakwerken Schooltje van de Hei starten dinsdag 30 januari

Gepubliceerd op  vrijdag 26 januari 2024 om 13.10 uur

De afbraakwerken van de bestaande gebouwen van het Schooltje van de Hei starten dinsdag 30 januari. De aannemer stelt alles in het werk zodat mogelijke hinder voor de omwonenden beperkt blijft. Op de huidige locatie van het Schooltje van de Hei realiseert het gemeentebestuur een gloednieuwe basisschool. Meer informatie vind je op www.gemeentemol.be/schooltjevandehei.

Het gemeentebestuur bouwt het Schooltje van de Hei uit tot een volwaardige gemeentelijke basisschool. De toekomstige school bestaat uit 2 graadsklassen voor de kleuters en 3 graadsklassen voor het lager onderwijs. Voor een goed verloop van de afbraak- en nieuwbouwwerken verhuisden alle leerlingen. De kleuters en de kinderen van de lagere school volgen ondertussen les op de tijdelijke schoollocatie achter Zaal Spellenburg.

Ben je benieuwd? Volg elke stap via www.gemeentemol.be/schooltjevandehei.