April is ‘Maand van de markt’: Maak kans op leuke prijzen en geniet van animatie

Gepubliceerd op  woensdag 27 maart 2024 om 10.55 uur

April is ‘Maand van de Markt’! We zetten de hele maand lang onze wekelijkse dinsdagmarkt en de zondagse dieren- en boerenmarkt in de kijker. Bovendien maak je bij elke aankoop kans op een marktbon of de hoofdprijs, een elektrische fiets. De paashaas brengt een bezoek aan de markt op zondag 31 maart. Op zondag 7 en 14 april kunnen de kinderen zich uitleven op het springkasteel. Dinsdag 2 en 9 april komt er iemand langs voor de mooiste glittertattoos en kindergrime.

Koop in april bij de deelnemende handelaars en maak kans op een pakket marktbonnen of de hoofdprijs van de provincie, een Norta e-bike. Je herkent de deelnemers aan de affiche ‘Maand van de Markt’ die ophangt in hun kraam.

Prijzen

We verloten in totaal maar liefst 1.600 euro: 40 pakketjes van 40 euro met telkens 1 bon van 25 euro voor de dinsdagmarkt en 1 bon van 15 euro voor de zondagmarkt. Daarnaast maak je kans op 1 van de 2 pakketten van 200 euro met 1 bon van 100 euro voor de dinsdagmarkt en 1 bon van 100 euro voor de zondagmarkt. Tenslotte verloot de provincie nog een Norta e-bike ter waarde van 2.699 euro.

Hoe deelnemen

Bij elke aankoop bij een deelnemende handelaar ontvang je een kraslot. Hiermee kan je een prijs winnen. Je kan 3 verschillende dingen krassen:

1. Helaas, u hebt niet gewonnen
  2. Proficiat, u maakt kans op een pakket marktbonnen.
  3. Proficiat, u maakt kans op de provinciale hoofdprijs.

Is de uitkomst op je kraslot nummer 2 of 3, dan surf je naar www.maandvandemarkt.be en laat je je gegevens achter in het online formulier. Begin mei trekt onze dienst lokale economie en de provincie Antwerpen de gelukkige winnaars. De winnaars worden persoonlijk op de hoogte gebracht. Veel succes!

Kinderanimatie

• Zondag 31 maart: bezoek van de paashaas van 9.30 tot 11.30 uur